Un ghjennaghju impegnatu

Chinese New Year vacanze finìu, fabbrica Bersi hè torna à pruduzzione dapoi oghje, u ottu ghjornu di u primu mese lunar.L'annu 2019 hè veramente cuminciatu.

Bersi hà sperimentatu un ghjennaghju assai occupatu è fruttuoso. Avemu consegnatu più di 250 unità di vacuums à diversi distributori, i travagliadori si sò riuniti ghjornu è notte per assicurà chì l'ordine ponu esse spediti prima di CNY è catturà a stagione di vendita d'oru.Ancu s'è no simuestremamente occupatu, tutta a pruduzzione hè in ordine.

I culleghi in a fabbrica anu e so mani piene, a squadra di vendita d'oltremare di Bersi hè ancu occupata cù u spettaculu WOC in Las Vegas.In u primu ghjornu, avemu ricevutu più di 78 clienti da diversi paesi.I venditori anu presentatu i dettagli di l'estrattore di polvera à ogni cliente cù pacienza, i clienti sò assai impressiunati da a so attitudine pressfionale è a macchina di alta qualità.I clienti ùn ponu aiutà à ammirazione "Custruite un vacu assai bellu è bonu, mi piace".Qualchidunu sò tornati à u nostru stand u sicondu o terzu ghjornu, per ricercà e macchine più attente.

Ghjornu 1

bb69e71130ae20dc2b392ee2edab57a

Bersi hà fattu un grande successu in 2018. Per u serviziu di più clienti megliu, andemu in un novu stabilimentu di 26 900 piedi quadrati in questu ghjugnu, cù una pruduzzione mensuale di 350-500 set da tandu.A fabbrica introduverà un sistema ERP avanzatu, dedicà ancu u tempu à a gestione interna è a gestione di a qualità di u produttu, assicurendu un altu livellu di consegna puntuale è un livellu di inventariu abbastanza.

 


Tempu di post: Feb-12-2019