Un annu sfidau 2020

Chì vulete dì à a fine di u New Year Lunar Chinese 2020? Dicu: "Avemu avutu un annu sfidau!"

À u principiu di l'annu, u COVID-19 hè statu un focu bruscu in Cina.Ghjennaghju era u tempu più severu, è questu hè accadutu durante a festa di l'annu novu cinese, a festa occupata di colpu hè diventata assai tranquilla.I centri commerciali, i cinemas è tutti i lochi publichi eranu chjusi. Cum'è una sucietà d'oltremare, eramu ancu assai preoccupati per se u focu mette a fabbrica in crisa.

Fortunatamente, sottu à a dirigenza di u guvernu, l'epidemie in Cina hè stata cuntrullata rapidamente, assai fabbriche cuminciaru à riapertura gradualmente à a fine di ferraghju. pensava chì l'affari tornanu à a nurmale, u COVID hà iniziatu in April in Europa, Australia, Stati Uniti è altri posti. È quì hè a maiò parte di i nostri clienti.

Aprile è maghju di u 2020 sò i dui mesi più difficiuli per tutte e fabbriche chinesi chì facenu affari d'esportazione.Spessu avemu intesu chì a causa di l'annullamentu di parechji ordini di cuntenituri da u cliente, alcune fabriche sò affruntate à una crisa di sopravvivenza.Fortunatamente, ancu in i tempi più difficiuli, a nostra fabbrica ùn hà micca un cliente cancle order.In u maghju, un novu agentu hà postu un ordine di prova. Questu hè un grande incuragimentu per noi.

Malgradu un annu assai difficiule in 2020, u rendiment di vendita di a nostra cumpagnia hà ottinutu una crescita stabile, superendu ancu u scopu di crescita stabilitu in 2o19. Vulemu sprime u nostru ringraziu speciale à tutti i nostri clienti per u so sustegnu cuntinuu.

In u 2021, a nostra fabbrica hà da cuntinuà à fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di l'aspiratori industriali, impegnati à furnisce prudutti è suluzioni efficaci è sustinibili per l'industria di a custruzione.State à l'attentu!!!!


Tempu di Postu: Feb-04-2021