Bersi Autoclean Vacuum Clearner: Vale a pena avè?

U megliu vacuum deve sempre dà à i cunsumatori l'opzioni cù l'ingressu d'aria, u flussu d'aria, l'aspirazione, i kit di strumenti è a filtrazione.A filtrazione hè un cumpunente vitale basatu annantu à u tipu di materiali chì sò puliti, a longevità di u filtru, è u mantenimentu necessariu per mantene u filtru pulitu.Sia u travagliu in una fonderia, un cantiere di custruzzione o una stanza di pulizia, l'usu di un filtru autopulente pò esse una opzione vitale di risparmiu di tempu.

Nta l'ultimi anni, l'utilizatori finali anu sempre più dumandatu di l'aspiratori cù a pulizia automatica di filtri.Bersi hà cunuscenza di sta dumanda di u mercatu è hà iniziatu u sviluppu di a so propria tecnulugia auto pulita in 2019. Dopu à 2 anni di teste di u mercatu è di migliuramentu cuntinuu, Bersi hè innovatore è patentatu.sistema di pulsazione automaticahà finalmente maturatu è hè statu assai ricunnisciutu da i clienti.

In u mercatu, l'aspiratore tradiziunale di pulizia di filtri di jet pulse hè sempre u mainstream.Ma vale a pena aghjurnà un aspiratore industriale di pulizia automatica ?Per piacè vede l'analisi seguente.

1. In certi spazii di travagliu cù una grande quantità di polvera, soprattuttu in l'industria di a custruzzione di béton, l'aspiratore hè faciule d'imparà, è hè sempre statu un mal di testa di l'industria.L'operatore deve pulizziari u filtru ogni 10-15 minuti, altrimenti a putenza di aspirazione di a macchina serà ridutta assai per via di l'otturazione.Stu prucessu hè assai intensivi di travagliu.Ma l'aspiratore pulito automaticu, ùn ci hè più filtri intasati - a pulizia automatica di u filtru principale AUTOCLEAN (AC) mantene u filtru pulitu è ​​furnisce una putenza di aspirazione continuamente alta.

2.Per certi arnesi di putenza cum'è a macchina di perforazione di u core seccu è a macchina di taglio, chì richiede un travagliu cuntinuu senza polvera.Hè assai necessariu di avè un aspiratore cunsistema auto pulito.

Bersi hà avà a linea di prudutti cumpleta di l'estrattori di polveri automatici puliti, avemu 1 mutore, 2 mutori, 3 mutori è 3 fasi.Stu sistema di patente taglia assai di u tempu necessariu per u mantenimentu regulare, risultatu in una longevità più grande di i vostri filtri.

Ogni altra dumanda nantu à i nostri aspiratori,cuntatta ci.


Tempu di Postu: Aug-30-2022