Demistificà perchè i scrubbers industriali di l'aria sò più caru di quelli cummerciale di l'industria HVAC

In i paràmetri industriali o di custruzzione, i lavatori d'aria ghjucanu un rolu cruciale in l'eliminazione di particelle periculose in l'aria, cum'è fibre d'amianto, polvere di piombo, polvera di silice è altri contaminanti.Aiutanu à creà un ambiente di travagliu più sicuru è impediscenu a dispersion di contaminants.Bersi Industrial scrubbers aria sò cù una custruzzione robusta, specificamente cuncepitu per resiste à e cundizioni rugose è l'usu pisanti.Sò fatti da artisgiani di stampa rotazionale durable per assicurà a longevità è a reliability.Questi lavatori d'aria industriali equipati di parechje tappe di filtrazione per catturà è caccià in modu efficace e diverse particelle di l'aria, cumprese polvera, detriti è contaminanti.Iddi presentanu grande tagliaprefiltri&Filtri HEPA 13.Designed to handle large volumes of air and provide efficient air circulation in large spaces.

Eccettu i siti di custruzzione, l'industria HVAC (Riscaldamentu, Ventilazione è Aria Condizionata) anu ancu una grande dumanda per u scrubber d'aria.Ma u so scopu sò principarmenti utilizati in edifici cummirciali, cum'è uffizii, alberghi, ospedali è centri commerciali, per migliurà a qualità di l'aria interna. Queste macchine sò dotate di sistemi di filtrazione avanzati per caccià una larga gamma di contaminanti, cumprese polvera, allergeni, odori. , composti organici volatili (VOC), è altri contaminanti.Puderanu usà filtri cum'è filtri d'alta efficienza, filtri di carbone attivatu è lampade germicida UV.

U mudellu più populari di u lavatore di l'aria HVAC in u mercatu hè cù un flussu d'aria di 500cfm.È hè più prezzu di BersiB1000chì hà un flussu d'aria di 600cfm.Perchè?

Prima, i scrubbers di l'aria Bersi sò cuncepiti per resistenu à l'ambienti esigenti, cum'è i cantieri di custruzzione è e instalazioni industriali.Sò custruiti cù materiali robusti è cumpunenti chì ponu suppurtà un usu pesante è e cundizioni potenzalmentu duru.E parti cum'è roti, switches, alarme ligths etc sò tutti di qualità industriale cù alta qualità.A custruzzione robusta aghjunghje à u costu di fabricazione di sti unità.

Secondu, BersiLavatori d'aria industrialisò tipicamente necessarii per trattà volumi d'aria più grande è furnisce una circulazione d'aria efficiente in spazii più grande.Questu hè bisognu di mutori più putenti è sistemi di filtrazione più grande.A zona di filtru di u lavatore d'aria Bersi B1000 èB2000sò tutti più grande di i cuncurrenti, chì assicuranu u più longu tempu di travagliu cuntinuu invece di cambià i filtri frenquently a causa di l'ostruzzione.U mutore di u fan hè u core di u scrubber d'aria. U mutore di Bersi hè più chjucu, ma cù un rendimentu megliu paragunate à i mudelli simili.

In terzu, i scrubbers di l'aria industriali ponu avè bisognu di scuntrà standardi specifichi di l'industria è regulamenti riguardanti a salute è a salute di u travagliu.Ognunufiltru HEPAdi Bersi B1000 è B2000 aria scrubbers sò individually pruvati cù efficiceny> 99.95%@0.3um.

Quartu, i lavatori d'aria industriali servenu un mercatu di nicchia cù una basa di clienti relativamente più chjuca cumparatu cù i lavatori d'aria cummerciale utilizati in sistemi HVAC.U vulume più bassu di pruduzzione è a dumanda limitata di u mercatu pò purtà à i costi di fabricazione è di distribuzione più altu, chì sò riflessi in u prezzu di i lavatori di l'aria industriale.

Hè cunsigliatu di valutà i bisogni specifichi di a vostra applicazione è paragunate diverse opzioni per truvà a soluzione più adatta è più economica per i vostri bisogni.

 6f4f7c72aed7d6ebca25f9002fbccc2c94fc71974cc8b4112b43f842193ea0


Tempu di Post: 23-May-2023