Cumu mantene u vostru aspiratore industriale in a vita di ogni ghjornu?

1) Quandu fate l'aspiratore industriale per assorbisce sustanzi liquidi, per piacè sguassate u filtru è fate attenzione à u liquidu hè svuotatu dopu l'usu.

2) Ùn allargate micca eccessivamente è piegate u tubu di l'aspiratore industriale o piegate spessu, chì influenzerà a durata di a vita di u tubu di l'aspiratore.

3) Verificate a spina di alimentazione è u cable di l'attrezzatura di l'aspiratore di polvera per eventuali danni.A perdita di l'electricità brusgiarà u mutore di l'aspiratore industriale.

4) Quandu si move i vostri aspiratori, fate attenzione à ùn esse colpiti, per prevene a cisterna di vacuum industriale da danni è perdite, chì riduce l'aspirazione di l'aspiratori.

5) Se u mutore principale di l'aspiratore di polvera hè calda è ci hè un odore di coca, o l'aspiratore industriale scuzzulate è sona in modu anormale, a macchina deve esse immediatamente mandata per a riparazione, ùn overload l'usu di l'aspiratore.

6) A temperatura di u situ di travagliu di l'aspiratore industriale ùn deve micca più di 40, è u locu di travagliu devesupera i 1000 m sopra u livellu di u mari.Deve avè un bon ambiente di ventilazione, ùn deve esse usatu in una stanza secca cù gasi inflammabili o corrosivi.

7) U cullettore di polveri solu seccu ùn hè micca permessu di assorbe l'acqua, e mani bagnate ùn ponu micca uperà a machina. Se ci sò grandi petre, fogli di plastica o materiali più grande di u diametru di a manguera, per piacè sguassate in anticipu, altrimenti facilmente bluccà. u tubu.

8) Mette a terra bè l'aspiratori per assicurà a sicurità di u cunsumu di l'electricità.In generale, hè megliu micca fà chì l'aspiratore industriale monofase travaglia più di 8 ore in continuu ogni volta, per prevene u surriscaldamentu di u mutore elettricu è brusgià.

9) Quandu ùn aduprate micca l'aspiratori, mette in un locu ventilatu è seccu.

10) Ci sò tipi di aspiratori industriali in u mercatu, cù diverse specificazioni, strutture è funzioni.Leghjite attentamente u manuale d'utilizatore prima di l'usu per evità i danni à l'aspiratore è l'utilizatori causati da l'usu impropriu.


Tempu di post: 29-aug-2019