Qualcosa chì pudete esse interessatu à sapè nantu à l'accessori per l'aspiratore

L'aspiratore industriale / extractor di polvera hè una macchina di mantenimentu assai bassu in l'equipaggiu di preparazione di a superficia. A maiò parte di a ghjente pò sapè chì u filtru hè una parti consumable, chì hè suggerita per esse cambiata ogni 6 mesi.Ma a sapete ?Eccettu u filtru, ci sò più altri accessori chì pudete bisognu di cumprà per ogni bisognu di pulizia individuale.Puderanu esse cunnessi à a manguera per fà a pulizia faciule, còmuda è piacevule.

Ogni aspiratore industriale di Bersi venerà cù un kit d'accessori standard, chì ponu risponde à a maiò parte di e richieste generale di i clienti. Ma ci sò parechji chì ponu esse compru è attaccati separatamente, aghjunghjendu l'utilità di u vostru dispositivu di pulizia.

1. Assemble di tubi di rimpiazzamentu antistaticu

Per l'industria di triturazione di pavimenti, u tubu EVA antistaticu à doppia strata o u tubu PU cù spirale in PC hè altamente cunsigliatu, perchè pò prevene scosse accidentali in casu chì ci hè un grande accumulu di elettricità statica una volta chì l'aspiratore hè stata utilizata per un bellu pezzu.A manguera doppia strata hè assai durable chè a manguera cumuni.Bersi offre un tubu cù un diametru di 1,5 "(38 mm), 2" (50 mm), 2,5 "(63 mm) è 2,75" (70 mm)

tubu

 

2. Cuff di tubu

U cuff di tubu hè fattu di plastica resistente, hè una unità di cunversione facilita l'usu di altri accessori cunvertisce un tubu per l'usu cù l'accessori per fà a pulizia conveniente. (50mm), pudete cunnette u tubu è 1.5 "(38mm), 2" (50mm) strumenti di pavimentu da elli.

cufflu di tubu

Strumenti 3.Floor

Una spazzola di pavimentu pò esse usata per trattà ogni tipu di pulizia di u pavimentu, ma ci sò dui tipi di questi spazzole. Unu hè cù striscia di spazzola destinata à pavimenti duru è pavimenti secchi, l'altru hè una racla cù striscia di gomma, specificamente cuncepitu per piastrelle è bagnati. pavimenti.

Stu apparecchiu hè dotatu di roti per un muvimentu faciule longu u pianu.

arnesi di u pianu

4. Adattatore

L'adattatore chjamatu riduttore ancu, chì hè per cunnette l'ingressu di vacuum è a manguera.Perchè l'entrata di l'estrattore di polvera BERSI hè 2.75 "(70mm), furnimu un adattatore di 2.75''/2'' (D70/50), 2.75''/2.5'' (D70/63), 2.75''/2.95''() D70/76). Avemu ancu un adattatore in forma di Y chì permette à unu di sparte ogni cunnessu di tubu in duie parti. Questu aumenta a produtividade perchè pudete aduprà più di una manguera à fiancu à l'altri accessori per diversificà u travagliu di pulizia. Pudete ancu pulisce cù i dui. e mani, a condizione che l'aspiratore abbia una potenza sufficiente per manipolare entrambe le estremità del tubo.

adattatore

 


Tempu di post: 14-May-2019