Chì ci hè a differenza trà l'aspiratori di Classe M è Classe H?

A Classe M è a Classe H sò classificazioni di l'aspiratori basati nantu à a so capacità di raccoglie polvere è detriti periculosi.L'aspiratori di Classe M sò pensati per raccoglie u polu è i detriti chì sò cunsiderati moderatamente periculosi, cum'è a polvera di legnu o a polvera di gesso, mentre chì l'aspiratori di Classe H sò cuncepiti per i materiali d'altu risicu, cum'è u piombo o l'amianto.

A diferenza chjave trà l'aspiratori di Classe M è Classe H si trova in u livellu di filtrazione chì offrenu.L'aspiratori di Classe M deve avè un sistema di filtrazione chì hè capace di catturà 99,9% di particelle chì sò 0,1 microns o più grande, mentre chì l'aspiratori di Classe H deve catturà.99,995%di particelle chì sò 0.1 microns o più grande.Questu significa chì l'aspiratori di Classe H sò più efficaci à catturà particelle chjuche è periculose cà l'aspiratori di Classe M.

In più di e so capacità di filtrazione,Aspiratori di classe Hpò ancu avè caratteristiche supplementari per assicurà l'eliminazione sicura di materiali periculosi, cum'è cuntenituri di polvere sigillati o sacchetti dispunibuli.

In certi paesi, l'usu di un aspiratore di Classe H hè obligatoriu quandu si travaglia cù materiali altamente periculosi.Per esempiu, in u Regnu Unitu, l'aspiratori di a classe H sò legalmente obligati à sguassà l'amianto.

L'aspiratori di a Classe H anu spessu funzioni di riduzzione di u rumore, cum'è i mutori insulati o i materiali insonori, per rende più silenziu cà l'aspiratori di Classe M.Questu hè impurtante in l'industrii induve u nivellu di rumore deve esse mantene à u minimu.

L'aspiratori di Classe H sò generalmente più caru cà l'aspiratori di Classe M per via di e caratteristiche supplementari è di u livellu più altu di filtrazione chì furnisce.In ogni casu, u costu di l'acquistu è l'usu di un vacuum di Classe H pò esse superatu da i costi putenziali di e richieste di compensazione di u travagliu o di l'amende legali risultanti da un cuntrollu inadegwatu di materiale periculoso.

A scelta trà un vacuum di Classe M o Classe H dipenderà da i materiali specifichi chì avete bisognu di cullà è u livellu di periculu chì prisentanu.Hè impurtante di sceglie un vacuum chì hè apprupriatu per i materiali chì travagliate per prutege a vostra salute è a sicurità.

Aspiratore per utensili elettrici di classe H


Tempu di Postu: Apr-14-2023